dinsdag, juli 13, 2010

Jawohl...!!Jetzt geht's los!


Arriverderci regazze!
Op de foto: skyline van Maassluis. Ziet er wel geinig/ vredelievend uit toch?

Nu ik mij na de WK finale er bij heb neergelegd in een 'net-niet' land te wonen ga ik het gelukkig verlaten haha!.  (weeer een trauma erbij!!). Wat een bagguh wedstrijd trouwens, met een enorme kans voor het autisje (= Robben)..als je DIE niet maakt??!!!

De eerste etappe is niet zo opwindend, Delft- Maassluis- Oostvoorne unos 31,5 kms. Mijn rugzak weegt 13 kg (slik), ik ben me nu suf aan het peinzen wat ik er nog uit kan gooien.

5 opmerkingen:

  1. test 2: nu kan iedereen reageren en hoef je niet eerst een account aan te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. test 3: nu reageer ik onder mijn naam op dit briljante bericht

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jan Willem!

    zo nu schrijf ik maar iets op je weblog. Lachen zeg... waar ben je nu? Ik op kantoor... minder spannend dan bij jouw dus!

    Groetjes uit Keulen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He jan willem,

    mooie foto van maassluis,de stad van Maarten 't Hart, wat kan ned mooi zijn!!
    supermooi weer heb je: lekker koel en toch steeds zon.
    weet je dat je 31 jaar na je vader en moeder vertrekt? wij vertrokken 1 nov 1978 en kwamen 1 nov 1979 weer thuis. alleen minder georganiseerd als jij: wij zeiden: we gaan naar griekenland en dan egypte en we zien wel. maar het was hetzelfde idee: lekker alles achter je laten en leven bij de dag. we waren wat jonger dan jij nu: 27 jaar. maar het was de reis van ons leven!!

    wel geliefde zoon, loop ze en ik probeer je te volgen.
    papa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He JW
    Goede reis! Ik ga ook je blog volgen..hoop je zo nu en dan te lezen. Jammer dat we niet meer op de Balpol hebben kunnen eten.
    Geniet van alles en 13 kg...!!?? Voor lopen is dat behoorlijk wat..hoop dat je er snel wat uit kan gooien :)
    groeten Jan Wouter!

    BeantwoordenVerwijderen